Thursday, December 10, 2009

visa oh visa =( part 2

sampai hari ni saya masih belum ada berita..mad noor oh mad noor..nak bagi saya mad ka? grrr...

atau kedutaan arab yg lembap! dugaan Allah beri ni agak berat sikit bagi saya..sebab saya dh tersgt looking fwd nak buat umrah =( Ya Allah permudahkan la urusan visaku ini..

hari ni mak saya masuk duit..yeay..tq mumsy =) dia suruh beli barang adik saya kat egypt tu..haha gedik la intan semua nak..haha tp yg best, duit tu mak saya suruh keep the change.. i like it mummy =) kalau convert duit malaysia itu, mmg angka ribu =) hmmm saya nak simpan..saya nak beli kereta..haha..tak habis2 dgn kereta... =) ahhh sememangnya itu impian saya dari dulu!


so cool =)

masalahnya visa mak saya pon tak dapat lagi..tp malaysia senang ..saya kena ikut prosedure sini..sana itu mad noor buatkan .. hmmm dapatkah? tak dapatkah? esok saya kena suruh suami saya call jugak kedutaan arab walaupun esok dia kena submit exam dia..hantar la awal...ptg boleh balik uruskan visa... please satu hari je..??... =(


tp suami saya terbalik la..hahaha

pastu mak saya sms, suruh belikan coklat utk suami saya..hehe sorry mumsie..bukan taknak..tp tak tahu..hehe plus nak angkut dua2 ni gi kedai depan..snow tinggi .. takpelah..hanya ucapan terima kasih banyak2 ... lagipun iwan dah bapak orang..hahahaha..alaaa saya mengidam suami saya tak layan sgt pon..haha...sbb saya mengidam semua makanan malaysia..erghhh jiwa dan ragaku hanya di malaysia!! =) saya terlalu cintakan malaysia! =)

sekarang saya hanya nak visa! mana kamu...cepatla ...saya mahu tempek kamu di pasport saya..padan muka .duduk situ 5 tahun..ehh pasport brp tahun ntah..pandai2 jer 5 tahun..haha saya pon tak ingat! whateva..janji tahun depan saya balik! tp tahun lagi satu pon saya kena balik sbb visa saya n anak2 dah habis..nak renew..yeay!!! ada alasan balik!! =) otak saya sentiasa ligat mencari alasan nak balik setiap kali summer ;p

alasan tahun depan....



perjanjian raya dgn ayah saya..haha perjanjian ini tidak terbatal sama sekali!


alasan summer 2011


visa dan pasport anak2 n saya expired =)



ok..anak2 saya dua2 sudah masuk bilik..mereka diam jer..pasti ada tak kena!!

adikku alwani..kalau ada apa2 update..akan i update kan disini dulu k =)







No comments:

Post a Comment