Saturday, December 19, 2009

sleeping bag

semalam saya beli sleeping bag kat kedai bundle..hehe 5 dolar jer..sbb nak beli yg baru mcm membazir kan? =) sbb sampai airport kol 4 pagi..pastu stroller gedabak tu tmpt tido dia satu jer..so sorang kena tido atas kerusi =)


sleeping bag elmo =)

ok, ni last entry saya kot.. sbb saya sudah mahu simpan laptop =) nnt lambat2 kelam kabut..saya ni first time mak saya tak check apa saya pack barang2 =) hehe walaupun saya anak dua, saya tak reti apa yg perlu n apa tak perlu..hehehe

tp saya sungguh kagum tgk mak saya kemas baju anak2 dia..time saya kecik2 dulu, dia akan sediakan satu list, baju bawak berapa, seluar berapa, seluar dalam berapa..so b4 balik kl tu, dia akan kira balik, seluar ada berapa, mana yg tertinggal..errr tapi itu 100% saya tak menurun..hehe saya campak2 jer semua , baju anak ke, baju suami ke..sejam siap semua...haha..tu yg ni canada dulu, mak saya kena kemas balik semua barang2 saya..haha cool kan mak saya? =)

ok..bye semua..saya tak update entry ni sampai 5 january... kalau ada internet saya update k.kalau tak..dtg kembali selepas 5 hb..hehe =)

bye mum n dad =) harap2 jumpa kat mekah =) doakan sekali =)





No comments:

Post a Comment