Thursday, December 10, 2009

apa saya makan hari ni

hehe sbb suami i tak makan rumah, so i bakar ikan ni dua keping utk my lunchy =) yummy =) benda ni dah berbulan dalam peti..saya tanya napa suami saya tak manakan..suka2 dia jawab, musim makan ikan kotak ini dah habis..haha sapa boleh telan ikan ni selalu..ikan ni mmg la murah.. tp saya pon tak larat kalau makan ikan ni selalu ...

ni perisa lemon


actually masak dalam oven, tp oven mak rosak..so atas pan ini ajo


alhamdullilah kenyang =).. punyalah pemalas saya nak masak lauk2 ni kan..haha saya masak selalu tu pon utk suami saya..so boring nak masak lauk2 ni ..sampai takde idea dah... =) mcm mana lah org kat malaysia tu, suami i tak suka makan luar, nak i masak jer... erghh i cannot..nasib laki i ok..alhamdullilah..best apa makan luar..tukar2 selera..cuma duit jer la cepat melayang.. =)



No comments:

Post a Comment