Monday, December 14, 2009

visa oh visa =( part 4

visa oh visa..mana anda?? =(

hari tu kan saya ada post satu entry pasal visa egypt kan??


hari ni kedutaan egypt call suami saya suruh kutip visa ktorg 4 . dia kata dtg jer bila2 minggu ni..bagi pasport pagi, lepas pukul 2 siap! wah laju pula anda...

pagi tadi suami saya call, visa enterprise...mmg tmpt buat visa. kalau kedutaan arab mmg dah tak layan dah..dia kata esok last utk dorang proses ..dapat jumaat! hati dah sedikit gembira =) pleaseeeeeeeeeeeeeeeee hj madnoor! mintak2 esok saya bangun tido, dah ada email anda..peluang terakhir saya!!

tp saya tak pasti, kalau saya dapat esok, agak kelam kabut sbb saya tak pasti saya kena amik suntikan meningitis atau tidak..sbb punya la semangat nak pergi, ktorg dah sediakan semua borang2 n gambar tu..dah tanya pasal suntikan =) tp mintak2la tak kena suntikan itu..sbb nak tahu berapa sorang kena??

205 cad SEORANG! lebih kurang rm 676.50 sen seorang... erkkkk tercekik i dgr kalau time makan nasi tadi =) baru seorang..kalau 4???

saya paling tak suka kena enject!! =(

mumsie, boleh tak mumsie tolong tanya, benda ni wajib ker? cehhh budget dapat pergi =) hahaha..takpelah..langkah awal..sbb org buat visa pon tak tahu kena buat ke tak...

egypt oh egypt..mahu pergi ke? tak mahu pergi ke?

suami saya pon cakap benda sama..kalau boleh refund tak payah la membazir..if tak boleh refund ktorg pergi..erghh 50 ribu lebih duit mak ayah saya melayang..sbb takla penting sgt..tp kalau umrah..saya mahu pergi... =)

tolong doakan visa saya dapat please =( =( =(......



No comments:

Post a Comment