Saturday, December 12, 2009

apa suami saya makan malam ini

tadi tghari kan saya dah masak lauk, so bila ptg, anak2 saya nak nasi..so nasi habis, saya tanya la suami saya nak makan apa ...dan pasti jawapan dia, dia taknak makan nasi dan lauk utk kali ke 2! knowing u sayang =) takkan makan 2 kali =)

so saya cakap la, nak makan pizza ker..hahaha sbb i malas nak masak..ternyata tak berjaya..saya dah makan, dia jer masalah nak makan apa , =) ...tp tetap jawapan dia,

"ada apa yg boleh makan kat rumah? "

adoii =) nak makan rumah jugak...kewangan pakcik dah tertekan ke sejak beli camera tu?? ..hahaha ...takde la memain jer..korang jgn percaya sama saya..saja melawak =)

so saya tanya la nak ke nasi goreng..dia kata ok..dia nak nasi goreng cina..so saya pon masak jer la..bukan susah pon..

nasi goreng cina


haha takleh blaa sejak ada camera baru ni =) semua benda nak amik gambar..tapi bila suami saya takde, saya guna camera olympus jer tau =) mak tak reti lagi =)


aiman tgh menari2 ballet sbb ikut angelina balerina punya cartoon =)...so iwan kata tak payah la, sbb kakak buat lembut2, bila aiman buat, mmg bergegar rumah k..bila dia angkat sebelah kaki tu kelakar giler..sbb dia kan gems =) bila dia hentak tu ..booommmm..gegor lantai rumah ni.. =)




No comments:

Post a Comment