Saturday, December 12, 2009

baba dah tension

hmmmm...dari semalam anak2 saya cuba mengumpan n rapat2 dgn baba dorang..nak tahu sbb apa..sbb dorang nak camera yg baba dia pegang =) suami saya ni kalau dah khusyuk mmg dia tak layan apa..bukan suami saya jer, anak2 dan say pon dah turun perangai dia..kalau buat sesuatu, tanya la 2 3 kali mmg tak jawab,..tp situasi tu utk kat rumah ni jer la..if dekat org ramai takla ktorg buat mcm tu =)

so balik dari mengaji tadi, suami saya pon belikan camera mainan..murah je.boleh amik gmbr betul2 dekat 50 keping n blh transfer gi lappy =) sbb suami saya tak tenteram time dia nak godam2 dia punya canon .. =)

tq baba =)


kakak dan camera pink dia =)


baju princess dia everyday kena basuh, tu gmbr2 dia kebykan baju sama =)


baba ni lambatla, sebenarnya aiman kena tipu, dia punya takde bateri =) haha tak cukup k


kenapa semua orang suka tipu adik ? =(


sbnrnya adik ni dah mengantuk sgt2 so dia cari pasal, dia nak camera pink kakak dia!


kakak cuba memujuk, sbb kakak dan pink dia mana boleh pisah ! =)


now tiga2 baby saya dah zzzz...wah suamiku..terus lupa buku..hahaha =)takla, hari ni hari sabtu dia kata dia nak rest kejap..esok dia nak gu uni balik..rabu dia ada last paper...yeay!!! pastu kalau tak gi mekah, dkt 3 minggu dia duduk rumah..erghh keras i u..kalau dia duduk 10 jam depan lappy..haha ...confirm i jarang update blog..nak jalan pon, cuaca agak kurang sesuai utk aiman..so kita duduk rumah jer =)





No comments:

Post a Comment