Saturday, December 12, 2009

kedai baru

semalam suami saya kan beli camera, so dia pergi dgn diplomat tu, sbb kalau pergi sendiri, ktorg kena bayar 14% tax..gst n pst..malaysia tahun depan start kan=) uhhh mmg terasa k..so kalau gi dgn diplomat ..kena byr pst..dalam 6% je..ok la dari 14 kan =)

so balik tu, abg zul tu nak singgah kedai tnt..so suami saya pon turun..mmg dia suka sgt, sbb semua brg yg keperluan saya, semua ada disitu..haha itu sudah mengembirakan hatiku... baik kan isteri irwan ni..haha tak mintak pon brg mahal2, takla... sbb bukan saya baik, senang la dah tahu mana ada jual2 keperluan nak masak masakan malaysia.. =) walaupun jauh nun di canada, tekak suami i dgn i tetap tekak malaysia =)

tetapla biskut hupseng wpun di canada



cili merah..ermmm tetiba teringat singgang mak saya ..sedap giler makan dgn tempoyak..



fish ball =)


pak choy

tahu tak pak choy tu sedolar jer..haha suami saya pon dah pandai ikut mak saya amik yg reject2 =) sbb kalau amik yg fresh pon, tetap letak dalam peti..so takdelah layu sgt, masih elok..masak hari ni ok lagi..sbb yg reject ni sedolar jer..haha laki ku dah pandai budget..tertekan ke bang beli camera?? hahahaha



No comments:

Post a Comment