Saturday, December 19, 2009

intan!! i hate you =)




semalam saya pergi beli brg2 adik saya sikit..grrrr.. mahal giler dia punya barang! mula2 nak kirim nak yg 8gb..pastu tahu ada extra toottt dia mintak 16gb pulak =) beza 16gb dgn 32 gb cuma 40 cad..so amik 32 gb..grrr ... =) pastu nak handycam yg boleh tahan lama la, yg battery la..yg takde tu takde ni, ada tu , ada ni..mcm2! =) soo saya dgn baik hati nya beli la jugak =)

casing ipod ni 30 cad..takkan nak bagi calar2 pulak kan ipod touch tu, so beli jugak la =)


worldwide warranty handycam dia 100 lebih...kalau rosak hantar egypt jer k


beg handycam dia pon jual asing2


handy cam 60gb! 370 cad


i pod touch 3rd gen.. 300 cad


alamak , termasuk dlm list, ni saya punya tripod =) 45cad..kata nak gi cuti..haha

semua total adik saya punya barang 1000 cad.. tolak la saya punya tripod la =) sini sbb tax dia sgt mahal.. ee malaysia nnt mcm mana la kalau ada pst..mesti terasa =) saya 14% k... gilos =) nasib kenal diplomat ..dorang takyah bayar pst...gst jer..ke salah satu =) tak suka intan sbb saya takleh cukai =)

pesanan penaja =) muka jgn masam2 kalau suruh buat kerja n hantar gi mana2 =) haha semua nak, dapatkan ?? =) hargai mereka sementara mereka masih ada =)








No comments:

Post a Comment