Sunday, December 13, 2009

jom main blok lagi?

ok..saya skrg agak kureng nak update blog =) haha sbb adik meradik saya mesti tak tertunggu2 dah gmbr dua ni sbb suami saya laju bebenor upload kat fb sejak ada "baby" baru tu kan =)

ok ni semua gambar malam semalam..alaa kat fb suamis saya dah lama dah ada kan =( =)
time ni dorang tgh main blok..skrg ni pon dorang tgh main blok..ok la..satu hari suami saya belajar depan lappy..pukul 7 tadi baru bangun.. now time dia main dgn anak2 la pulak kan =) baru adill alaa 4 jam jer =)


kakak berusaha nak bwk keluar bateri kamera =)


adik tolongla kakak, asyik tgk tv jer


apa lagi kakak ni? byk sgt masalah kakak kalau adik tgh tgk tv



adik no!!! adik suka memusnahkan bangunan2 kakak tau!



ni la rumah aminah hassan kita =)


saya tak tahu napa rumah ni nama aminah hassan..suami saya yg bagi..haha tu bukan nama cili sos kan..hahaha... ok..saya ada byk lagi entry..so saya tak boleh tulis byk2 =)


No comments:

Post a Comment