Wednesday, December 16, 2009

visa oh visa =( part 5

haaaa ni dah part 5 dah ni =(.. visa saya masih belum2 dapat.. so keputusannya?????


mula2 saya chat dgn mak saya, if saya tak dapat visa, saya nak cancel jer flight! sbb saya merasakan bukan satu kepentingan utk saya berjalan2 .. sian pulak duit mak ayah saya..
pastu mak saya sms, suruh online balik, tp ayah saya yg online, tetiba time online tu saya sakit veruttt =) maklumlah bangun pagi2 =) haha tak pagi la terawal sejam... 8:30 pagi..tu pon mak saya sms , saya masih tak sedar..dgr bbm adik saya baru saya sedar..sbb bbm punya vibrate ni so annoyed like puppyku... so suami saya chat dgn ayah saya..malam tu saya dah discuss dgn suami saya, saya kata taknak pergi la kalau mcm tak dapat visa, suami saya ikut saya jer , tp saya tahu ada nada kecewa bagi pihak dia wpun dia tak tunjuk.. =) sbb bukan saya taknak pergi, tp kewangan saya dan suami masih belum mengizinkan utk ktorg berjalan jauh2.. dalam canada ok..

so ayah kata dia suruh hj mad noor try urus visa dari egypt pula .. saya pon rasa gembira n kurang sikit tekanan lepas tahu MUNGKIN ada peluang utk umrah..MUNGKIN yer adik2 =) kalau saya dapat visa umrah dari sana, saya maybe kena skip madinah n terus p mekah...MUNGKIN sekali lagi.. sbb ayah saya suruh set kan otak ni pergi egypt! so kalau tak dapat visa tak frust sangat walaupun frust! =)

so tu yg semalam saya dan suami pergi kutip visa..previous entry kan saya dah tulis pasal visa kan? =) esok saya akan beli barang2 sikit utk adik saya..dia nak sos tiram n budu ..so saya kena buatkan sikit n frozenkan..sian jugak dia..sana takde durian =) n barang2 org malaysia sikit..sbb bulan 5 i malas nak bawak byk2..tp utk baby2 aunty mek yg 4 org tu aunty mek bagi 2 kali k..bukan adik saya! anak2 buah saya... sbb semua sayang saya! haha perasan disitu =)

visa egypt

saya boleh duduk egypt 3 bulan! =) nnt nak ikut intan balik malaysia boleh? =) no no balik canada =)



No comments:

Post a Comment