Sunday, December 6, 2009

tq sayang

semalamkan suami saya lepas ajar mengaji, terus dia gi asian grocery .. sbb rumah saya kunyit sudah habisss =) so mmg kena cari la...haha apa nak buat..kunyit i selalu dari msia..tetiba 3 kotak itu tidak sudi dtg n telah pulang balik ke malaysia tanah airku..

kunyit baba's jugak yg terbaik bagi saya =)

kelapa parut..suami byk kali dah hint nak makan pulut inti =) mum help me..pulut inti u so sedap..mesti ayah saya membebel..tu la duduk msia malas!! haha whateva dad =) kedai byk =)


ikan kembong =)

nak tgk harga dia...


tp small2 kali ni, kalau i makan ayam pon lagi puas =)

mmg la saya tidak makan ikan selalu.. kalau 9 dolar ni sekali masak jer ktorg 4 =) 4 bulan balik msia nnt makan la puas2 kan =) kecoh nak makan ikan..ktorg ok jer mkn ayam n daging n telur n pizza..opsss mentang2 ada pizza halal skrg..hehe haruslah eksyen kan =)





No comments:

Post a Comment