Friday, December 11, 2009

belgian chocolate

yeay utk suami dan anak2 =) coklat itu sudah sampai ke rumah =) hehe...anak2 saya mmg suka yg amat2..kakak makan semua, tp adik dia makan jugak, cuma almond merata2 dirumah ini! =) thanx mums!! hahaha ada anak 2 pon mak saya masih belanja coklat! =)


ni la coklat belgian tu =) 14:49 sen


thumbs up mak ! =) kakak suka ! =)


berebut bila bukak =)



akhirnya benda yg suami saya mengidam dah dapat! =)

tadi tghari bila saya tido, saya mcm perasan suami saya balik..tp malas saya nak tgk..hehe kalau pencuri masuk pon saya tak tahu... pukul 4 saya bangun, tgk2 beg suami saya n lampu rumah semua tertutup ..saya call la suami saya, tanya mana dia, tgk2 dia tgh sodok snow.. tebal giler snow atas kereta..kesian jugak dia sbb suhu -11.. saya duduk dalam rumah pon, rasa angin kuat... tp nak tak nak mmg terpaksa ... =) tp takde gmbr, sbb suami i ni malas sikit amik2 gmbr =)



No comments:

Post a Comment