Wednesday, December 16, 2009

apa saya makan hari ni

nak tgk menu hari ni? sebab semalam saya dah masak nambal ni semua, so bila suami i cancel sbb nak try zamzam ala kazam tu, so terpaksa la i simpan lauk itu dan bibawa ke hari ni... =)

napa saya dah rasa takde mood nak update entry? sbb family saya dah nak gi johor =( cousin saya kahwin..tolong kirim salam dia, n cakap congratz.. =) tanya dia ada fb tak? =) plus saya selalu update entry2 ni sbb mak ayah saya..so kali ni dorang tak baca..so perasaan semangat tu mcm hilang sikit =)


tgk ni mesti semua org dah tahu =)


sambal sotong


kalau kakak sorang ni, pasti tak cukup =) tp yg putih tu jer la =)


timun saya dah habis =) salad jer la

time saya update ni, kakak nampak..dia nak telur rebus tu lagi =) mana nak ada =)
sian dia...

suami saya dah pergi uni..hari ni last paper dia =) yeay !! good luck sayang =)



No comments:

Post a Comment