Sunday, December 13, 2009

DR mayam n DR aman

hari ni anak2 saya main doktor2 pulak =) setelah puas main blok n kereta n masak2 =) hidup saya takla sunyi sgt dengan adanya dua baby saya ni =) tq allah atas pemberian paling best ni =)

semalam kan baba dorang beli camera, so ada free lampu suluh..so satu malam semalam dorang main lampu tu jer la..so satu malam rumah ktorg gelap =) kalau intan mesti dah biasa gelap2 ni..haha...so dalam gelap2 tu mana la ktorg nampak apa dorang main..so aiman amik air segelas, dia tuang dalam wagon dia , n dia celupkan lampu dalam air...so dia ngan kakak dia gembira la sbb air tu ada lampu..hmmm pas baba dia nampak mmg kena jentik la telinga tu =)

pagi ni dia suruh baba dia hidupkan lampu tu..mmg wasalam la kan =) pastu gaduh nak yg kakak..nasib kakak punya bateri dah habis, saya malas nak tukar, sbb nnt gaduh lagi plus parah giler satu malam satu bateri,..hahaha tauke magazine pon bankrup! haha..so abaikan sahaja =)

pagi ni, sblm bateri tu habis, dorang sempat main sama2..main DR... =)



aaaa bobo..bukak mulut, DR mayam nak check =)


jgn la snap gmbr kita..kita tak glamour mcm DR ben hock tu


adik: adik rasa bobo ni sakit la kakak, nnt adik check ubat apa bobo kena makan =)

apa nota bawah ni..takde la kot..haha masa itu emas =) so saya kena cepat sbb suami i kata esok dia tak gi uni kot..haha so time2 ni esok baru saya boleh update =)


No comments:

Post a Comment