Thursday, December 17, 2009

selamat pengantin baru =)

assalamualaikum

selamat pengantin baru shin =)..nama dia shireen =) ntah nama penuh sepupu saya ni saya tak tahu..kalau dia ada fb saya tahu la =)

time kecik2 dulu, dia la cousin paling rapat dgn saya, sbb beza dua tahun jer =) dia duduk subang, ipoh n johor...so bila balik kg mak saya, saya sgt gembira =)

kalau balik kl, saya mesti sedih n mesti aunty2 saya kata jgn nangis, hahaha begitu rapatnya saya dgn dia =) saya selalu marah mak saya, sbb mak saya suka balik kg dua hari ..walaupun cuti sekolah, sbb mak saya kerja =( mak saya mmg dari dulu bukan yg jenis suruh nenek saya jaga ke apa walaupun time tu saya boleh makan n basuh berak sendiri!! time tu geram jugak..sbb saya tak boleh duduk lama2..bukan saya sorang, adik beradik saya yg lain pon =) ktorg jarang dapat sleepover =) kalau mak saya bagi pon, adik saya yg alwani tu taknak!! grrr..kerja dia nak nagis n duduk bawah ketiak mak saya! sampai sekarang k =) layak ar, kalau nak kawin 2 tahun lagi, sbb mak saya duduk hospital sehari pon, tweet dia rindu mak saya beribu2..hahaha

so sorry shin, tak dapat dtg =) nway semoga berbahagia sampai akhir hayat =) so kurus shin sekarang =) tanya la dia, dia takde fb ker? =) n tolong kirim salam kat dia =)


ni cousin saya =)

yana, thx sbb tolong upload cepat2 ==)



No comments:

Post a Comment