Sunday, December 13, 2009

apa sarapan saya hari ni?

yeay, hari ni saya rajin..haha takdelah..sbb suami saya dah banyak kali cakap dia teringin nak makan pulut inti ini =) so semalam saya pon cuba2 la..walaupun tak sesedap mak saya punya.tp bulehlaaa dari tak dapat makan lansung kan ? =)

semalam kan suami saya ada rumah..so sebelum tido saya pon buat la inti dia, so pagi tinggal kukus pulut jer..

tp suami bangun pukul 7, saya bgn 9:30..opsss mumsie jgn marah..saya tak sedar lansung sbb aiman pon tak bgn lagi..hehehe..so best tido dalam comforter tebal2 dimusim2 snow ni =) hehe



pulut inti

saya takde resepi, sbb saya main masuk jer..hehe nasib laki i kata sedap... =) yeay..tq..tak penat2 i bangun lambat..opss ..hahaha...pemalas sungguh i ni bgn pagi..mak saya selalu marah ,kamu tu bila kawin kena bgn pagi jugak..but no mummy.saya masih tak mampu bgn pagi =) haha..sorry =)




No comments:

Post a Comment