Thursday, December 10, 2009

dark chocolate

adakah entry coklat sblm ini sedih??

hehe tapi kenapa saya tak sedih sangat ? =)

tadi saya cakap suami saya mak saya suruh beli coklat pon..suami saya reply ...

"sayang coklat mahal2 nak beli "..tp saya cakap la mama bagi duit..dia pon gembira ..haha mcm budak kecik walaupun dia ada dua anak kecik..dia kata malam ni jugak dia pergi beli coklat itu =)


nntkan kemunculan saya malam ini =)

haha tq mumsie..tgkla nnt dia dan mayam akan jadikan coklat ini sebagai makanan ruji =)

sekarang maryam tak suka lansung


coklat biasa ni


dia hanya suka kan


dark chocolate sahaja!!

grrrr same aunty sasher n baba.. saya suruh la beli coklat hari tu, baba dia beli cadbury sbb itu paling murah...beli 3 pulak tu!! utk mayam , aman n saya..last2..saya sorang jer suka..sapa nak habiskan tiga2 itu..semalam baba dia ada extra beli dark chocolate.so saya offer la budak2 ni..perghhh tak sampai 5 minit habis!! eyewwww dahla pahit!! siap extra dark tu..bagi saya betul la budak2 ni suka apa yg kita ajar makan dari kecil..sbb suami saya mmg peminat tegar dark coklat =)



No comments:

Post a Comment