Saturday, December 19, 2009

titan , 4 u =)

memandangkan beg saya kosong, sbb satu beg nak pass kat titan ..so baju2 saya n anak2 sikit jer..yg buatkan berat adalah susu mereka =) saya bawak sehari satu paket.. so anak2 saya jgn minum lebih2 k =) i bawak cukup2 jer

memandangkan kat cairo takdok benda ni, dia pon kirim sikit kat saya =) ok la.. sbb ktorg adik beradik sgt rapat..so jarang ckp no..kalau abang2 saya atau adik2 saya gi cuti mana2 pon, jarang sekali takde ole2...best kan? =)

kicap abc 3 botol =)


oyster sos 3 botol =)


budu durian

lagi 2 jam saya nak bertolak =) flight saya pukul 10 malam..suami saya dah bawak laptop ni, tp saya suruh tunggu jap sbb saya nak update blog =)

doakan saya sempat sampai dan pulang ya? =) tq...tq mums n dad sbb belanja cuti ni =)



No comments:

Post a Comment