Saturday, December 19, 2009

sorry

assalamualaikum =)

maaf , saya tak sempat lansung nak update blog sbb saya sgt2 kesuntukan masa , nak uruskan perjalanan last minute =) cool kan?

saya cuba update, p semua dlm draft jadinya =) ni baru satu entry, sbb malam ni nak bertolak, so saya kena la mop rumah, lipat semua baju, pastikan barang anak2 saya cukup! tu yg paling penting..sbb bekalan susu n makanan dorang tu penting ...

lagipun fb saya , saya dah update semua aktiviti mana saya pergi..so mumsie n dadsie tahu apa saya buat ..selalu dorang tgk dari blog..tp sejak ada camera baru, suami saya sgt aktif upload..balik jer terus mengadapa computer n fb! =) menyesal ajar..tp bagus jugak..takyah saya upload gmbr kat fb tu..hehe coz me so malas ! =)

tu jer..saya nak cuba update entry k..sbb gmbr ni lembab la nak upload..nak resize, i malas,..haha so kena tunggu lamo sikik =)

No comments:

Post a Comment