Tuesday, December 8, 2009

i tak suka u....

hehehe tajuk gedik.. pagi ni saya cakap suami saya sebelum dia gi uni , yg sayur dirumah sudah habis =) saya ingat dia kata "takpelah sayang, tak payah masak" rupa2nya tidak sama sekali..dia kata nnt dia turun bawah gi beli..erghhhh =) suamiku mmg tak boleh nasi takde sayur =)

dia ni kalau boleh tiap2 hari nak salad..lagi dia suka dari sayur sup atau goreng..erghhh mak tok suko..pahit kalau tak masak...kalau tak bilanya saya nak makan sayur..hehe lepas kawin dgn dia baru makan sayur tiap2 hari =)


jgn tanya saya ni salad atau sayur apa..mak tak tahu =)



yg ni saya n anak2 sgt suka! =)

tu jer..pas beli terus kelam kabut gi uni..hehe kelakar la laki i ni..mcm tak cukup masa dia nak belajar..cool ok..cool =) hehe tak la..belajar la rajin2..boleh beli 5 series utk isteri u yg tercinta ni..hehe



No comments:

Post a Comment