Saturday, December 19, 2009

hip hop yo"

semalam satu malam aiman ni perasan, aiman entemm ..haha jangkit penyakit aisar la ni =) bergaya dgn topi baba dia.. pastu suruh baba dia amik gambar..baba pon suka la, sbb boleh praktiss snap2 tu =)

saya dah jadi hip hop k =)


tp pipi kita so tembam like my mummy =)


shizznit dawg utk aunty ana =)


yeay, saya tgh chat dgn mak saya..so rindu sbb lama dia balik johor ..so dia busy dgn wedding..hehe my mummy so aktif dgn fb sejak ktorg duk luar negara..hahaha aktiviti memantau..cousin saya pon dah tak letak gmbr pelik2 sejak ayah dia ada fb... fb ..kebaikan dan keburukan =) tp saya suka, sebab saya jumpa balik kawan2 n sepupu2 n ayah2 saya punya sepupu yg beribu2 tu..hahaha..selama saya tahu nama samaran jer..skrg saya dah tahu nama betul dorang =)


No comments:

Post a Comment