Monday, December 7, 2009

sekejap ada, sekejap takde

ni kan mama saya pos dari malaysia..ni mmg fav mayam..tadi lepas makan nasi..terus ckp kat mak dia " mama, nak cookies" hehe saya bagi la yg beli kat canada punya..haha malas nak bagi chipsmore..sbb saya pon suka..muahahaha zalim sungguh i..ada ke mak mcm tu..jawapan dia ADA..saya la..hahaha..pastu dia kata nak yg mayshaa (malaysia) grrrr.. anak2 i semua tahu jer makanan dari malaysia..hehe so keyshoh! =)


sedap giler k benda ni =)


setengah hari kakak n adik makan ni... =)

lagi satu bungkus saya bukak time nak gi umrah la..sbb time travel mmg susah cari makanan halal ! kalau ada pon mahal giler..hehe ktorg dua tak sanggup makan satu dish sampai berpuluh2 n beratus..ohhh tidak sesekali =) kalau tak caya , cuba tanya suami saya =)..hehe



2 comments: