Monday, December 7, 2009

mati i....

hehe tajuk takleh blaa =) nak tgk apa anak saya buat hari ni..kalau baba dia tahu mmg confirm kena! confirm!!!



habis segala buku n file baba dia


habis dorang buat jambatan dgn buku2 baba dia


kosong rak ini dikerjakan anak2 saya


last2 saya terpaksa kemas..confirm laki i akan badmood kalau kertas2 dia hilang..erghhh saya pon tak tahu mana saya masukan kertas2 itu..main masuk jer..tu semua dia dah asing2kan..dia mcm mak saya sikit..satu file utk satu dokumen..erghhhhhhhhhhhhhhhhh mengapa anda semua main benda pelik2.. =(



jawabla korang dgn baba..confirm kalau baba cari tak jumpa pasti dua2 kena jentik telinga..hehe laki i sejak buat phd mmg dia seperti singa sikit..hahaha stress u =) kat msia anak2 saya tak pernah rasa apa itu "marah" oleh baba dorang...





No comments:

Post a Comment