Wednesday, December 9, 2009

visa oh visa =(

sampai sekarang saya masih ternanti2 email dari hj mad noor... =( bila saya mahu dapat email itu?? sbb once saya dapat email tu, suami saya kena pergi kedutaan arab utk proses pulak ...dah call kedutaan arab, dia nak sekurang2nya seminggu! hari ni dah rabu, jumaat depan saya dah nak pergi..guano nih...hari ni suami saya kena jaga exam sampai pukul 11 malam..malam esok pon! erghhh me sudah mula stress .....





macam mana saya tak stress, sbb semua tiket dah beli.. mak dan ayah saya dah habis lebih 50 ribu utk tiket ktorg 4 =( thx mum n dad.. saya mmg dah looking fwd nak sampai mekah..saya rindu mekah dan ibubapa saya =(...

pastu pagi tadi saya tgk hp, ayah saya sms, kalau tak dapat visa, packing jer, pergi cuti kat cairo , dia belanja nnt..segan jugak, asyik belanja, belanja, belanja...ermmmm tiket ktorg pon dah mahal...tu yg tak sedap jugak disitu..so try tunggu visa dari cairo pulak..kalau tak dapat jugak, saya bercuti kat cairo 3 minggu ..lama giler boleh jumpa intan =) hahaha...



pyramid, pyramid..here i come


kalau boleh saya tak nak duduk cairo lama2..saya mahu ke rumah Allah..semoga Allah permudahkan urusan visa saya..saya kesian mak dan ayah saya dah belanja berpuluh ribu tapi saya , suami dan anak2 tak dapat kesana... =(

semoga saya diberi kesabaran dlm menunggu =( erghhh kenapa ada icon sedih ni..tidak redha ke saya..??

ya allah..

saya sudah stress....


saya perlukan kerusi ini..ada dlm bilik mak saya..utk hilangkan stress itu!




No comments:

Post a Comment