Friday, December 11, 2009

apa suami saya beli??

hehe entry ni sgt la tak penting..tp saya kan suka kecoh apa yg berlaki dalam hidup saya.hahaha... tadi time dia beli sodok snow , dia beli la sekali..patut dia beli semalam..tp kol 10:30 malam time dia nak keluar tu, aiman menangis2 tak kasi baba dia keluar..sbb dua hari dia tak jumpa baba dia kan..so dia rindu =)

saya dah 4 5 hari batuk..so saya suruh la suami saya beli ubat batuk ..saya malam mmg tak boleh tido..lepas ini..lena tidurku =)


bena expectoran..ceh tipu jer =) haha ni ubat batuk brand life =)


ni suami i punyo

actually semalam, suami saya kan balik lambat, pastu lecturer dia bagi uncle toby's..so mula2 lecturer dia bagi satu, pastu suami saya pon ingat nak simpan kat ofis, if bawak balik, sure berebut..so tetiba lecturer dia bagi lagi satu ..so bila suami saya bagi anak2 jer, dorang sgt suka =) so tu yg dia beli nature valley..brand ni mak saya suka la..keras k..patah gigi i..tp mmg kenyang la makan ni... sayang, brand uncle toby's la yg sedap! =)



No comments:

Post a Comment