Saturday, December 26, 2009

untey, untey =)

ni pagi first day saya sampai egypt..wajibla kan pergi pyramid ni kalau dtg egypt =) dah simbol dia pon pyramid =) tp saya kagum la cara org dulu2 bina pyramid! tingggi giler k =) nnt saya cerita pasal pyramid pulak =) bukan cerita sejarah..hahaha gmbr jer..korang jgn la bosan pulak k =) sbb byk sgt gmbr..kat fb pon mesti dah tgk kan =)

maryam taknak naik mula2..sbb dia takut..aiman whateva takde perasaan =) so pak arab tu suruh saya naik jugak =) so saya pon naik jer la =) mmg saya nak naik pon =)

salah pilih gmbr..byk lagi yg close up..hehe ke korang nak tgk unta tu? =)


best jugak egypt ni =)


up up up and away =)


time ni saya tak naik lagi =)


ni time mula2 nak naik, dia pegangkan aiman dulu =)

naik untey ni dala 25p..lebih kurang rm13 atau 4 cad..hehehe kalau saya nak sgt2 barang tu saya akan convertkan canadian dolar..hehehe boleh mcm tu? =)



No comments:

Post a Comment