Saturday, December 26, 2009

egypt!! here i come =)

saya sampai egypt pukul 8 malam =) alhamdullilah..anak2 saya sangat tidak menyusahkan saya dalam flight tu..alhamdullilah..maybe dorang dah besar kot..tido jer..sejam pertama tu aktif la..pastu zzzzzz sampai kat cairo =)

airport dorang besar tp, mcm leceh la..tp airport paling best saya rasa klia..cantik n selesa...senang pulak tu =) so sampai jer, ada org tunggu..dah la dorang ni paksa porter amikkan beg..pastu suami bagi la 5 le..dorang taknak...dok english, english..hmmm nak duit pound atau us ..grrr sini semua benda duit..nnt entry2 lepas ni saya cerita mcm mana dorang paksa bagi duit..ni saya update entry bilik hotel dulu k =)

momok n mayam tgh ngantuk.. tunggu bas nak g terminal =)


bilik hotel kat cairo! mahal k 110 usd..mcm hotel pudu! =)


bilik air dia panjang


aiman kelamkabut nak main telefon hotel =)


hotel dia mmg betul2 kat downtown..tu yg mahal kot..tp mahal giler..sbb tmpt ktorg ni dia punya harga semua fix..so mmg takleh tawar menawar..baik saya beli kat malaysia atau kat canada..baju branded pon lagi murah dari sini.. =)

ni saya boleh update pon sbb intan punya broadband..buat harta jap =) haha..now tiga2 tido =) tu yg aman sikit saya nak update blog..saya rindu la family saya..sbb tiap2 hari saya mesti online dgn mak saya..ayah saya pon kata dia rindu nak baca blog n fb..cepatlaaa masa =) kalau saya tak boleh gi mekah, saya mahu pulang ke canada awal2..bukan tak best sini..tp saya mahu makanan malaysia..haha saya ni gi mana2 mesti mahu makanan malaysia! =) seminggu makanan arab, enough! =)




1 comment:

  1. aimi, ini tandas punya panjang, kalau sakit perut, jenuh terabur kat lantai dulu.

    ReplyDelete