Sunday, December 6, 2009

kakak oh kakak =)

time ni saya tgh kemas2..pastu kakak tension sebab bunyi vacuum..so pastu dia gi dekat2 dgn tv sbb nak dgr apa kartun tu ckp..hehe so whateva lijah..


last2 dia pon dtg kat saya,

"mama, kakak nak tolong"...

hehe oh anakku..buat la asalkan rumah kita bersih..haha..pastu dia n adik dia tolong kemas semua mainan n mop rumah..saya pon teruskan aktiviti masak saya ..sbb tghari tu saya mahu zzzzz... i letih la demam n batuk ni.. hehe boleh bagi alasan mcm tu..hehe betulla.. alhamdullilah kena demam sebelum gi mekah...kalau visa lepas la..uhhh kalau lepas , dua minggu lagi saya jumpa mamio n dadio..yeay!! cant wait =)

anak2 i dah 4 botol susu putih dah sejak pukul 7 malam..now baru 10 malam..haha belum lagi sebotol sebelum masuk tido jap lagi..wahh enjoy sakan =) haha saya dgn tidak risaunya bagi..sbb stok banyak..pastu nak kutip lagi kat mekah nnt..haha confirm pergi ke yg tak budget2 ni.. =)



No comments:

Post a Comment