Thursday, December 17, 2009

for you sayang =)




ya, lagu ini utk suami saya =)

saya rindu dia =) mesti korang cakap, ala kan dah kawin n duduk sekali, ada dua anak lagi..tp saya tak mcm orang lain =) sbb hidup dia 24 jam buku..kali ni saya jarang merungut sbb saya ada dua..tak terlintas pon nak balik malaysia tinggalkan dia mcm dulu.. saya nak jadi isteri yg baik dan hebat utk muhammad irwan ariffin =)

minggu dia exam mmg saya dan anak2 tak duduk dgn dia..dia luar, ktorg dalam bilik, dia duk dalam bilik, saya dan anak2 duduk luar..nampak mcm biasa saja..tp dgn dua anak kecil, ia agak mencabar bagi saya =) stress bila anak2 kecil bukan faham jgn bising ...saya pon jarang cakap dgn dia , ktorg tak gaduh , tak bermakna saya tulis entry ni saya gaduh! =)

sbb dah dekat 4 tahun kawin dgn dia. saya boleh faham cara dia belajar..mmg dia jenis yg akan moody n tak cakap..sbb dia risau..mula2 kawin agak kecil hati..tipu la skrg saya kata gembira dgn situasi ni dgn tak bercakap n anak2 takleh gurau2 mcm biasa.tp saya ada anak2 =) sgt syukur =) org diluar boleh cakap, alaa kan dia buat phd, sabar jer la..tp saya hanya insan biasa ,saya isteri dia , saya pon ada perasaan...ermmm nampak mudah tp cuba letak diri anda ditempat saya ... =) saya tidak merungut dgn semua ini, malah saya redha demi masa depan saya dan anak2 =)

saya cuma rindu suami saya sahaja =) tak sabar tunggu dia balik..i love you baby =)

alhamdullilah ktorg dapat bercuti gi egypt..tq father mother =) saya dapat larikan dia dari buku kejap =) pastu 6 bulan tu, keadaan akan jadi seperti ini balik ...

demi 5 series..saya sanggup ! haha... balik cepat syg! cant wait! dah habis exam pon duduk seharian kat uni...kalau anda jadi saya pon mesti sedikit stress juga kan =) hmmm saya tak boleh menipu diri saya sendiri =)

No comments:

Post a Comment