Friday, December 25, 2009

akhirnyaaa

assalamualaikum

akhirnya saYA Dapat internet..syukur n tq intan sbb kasi pinjam broadband dia.. erghhh lama saya tunggu nak update =) sian korang bukak tiap2 hari..

ok ni saya update status saya kat egypt...

saya sampai egypt hari ahad malam! ok mula2 janji hari rabu maybe dapat visa..ok la dalam hati saya transit dua hari jer! lepas tu kata hari rabu baru nak kena isi borang! minimum proses 4 hari..setan betul! haha jarang saya mencarut dlm blog..tp saya tak boleh tahan cara arab kerja! main2! ok, saya bersabar! lepas tu kata, kena tunggu surat dari canada..

ok, lepas kedutaan saudi kat canada kata surat dah dpt, n proses jer. dorang taknak pulak! sbb tak terbang dari canada..ehh vaveeeee aku transit sini dekat seminggu tunggu visa engkau! sah2la aku fly dari canada bodoh! takkan bodoh sgt sampai takleh tgk pasport! saya tak terkejut kalau amerika suka main2kan arab! so lembab dari semua aspek! mmg saya marah sbb visa..tp dari agen n cerita adik n kawan2 dia, mmg arab mmg perangai mcm tu! janji tak penah tepat, kerja lambat.. so dorang nak saya apply fresh dari sini!!! bodoh tak bodoh la!! patut apply hari khamis, dorang taknak sbb jumaat nak cuti! cuti cuti cuti!!! kat canada pon mcm tu la..kerja cuti cuti ccuti! agen saya kat sini kata la, takpelah pergi kedutaaan ahad ni..try merayu sendiri! mmg harapan la nak dapat! dah la proses 4 hari..3 hb saya dah nak balik london-ottawa.. takkan 1hb baru nak berlepas dari egypt..saya ada 3 hari jer madinah mekah madinah..mana nak sempat 3 hari..erghhhhhh mmg saya diuji disini! syaa hamba Allah yg biasa tidak terlepas dari perassaan kecewa..

so semalam saya discuss dgn suami, baik ktorg jalan tempat adik saya kat zagazig dari duduk cairo..sakit hati sgt dgn arab2 ni! esok saya balik cairo utk selesai visa..if tak boleh, maybe selasa pergi alexendria..pastu saya try tukar tarikh flight saya utk pulang ke canada awal .. =( better dari duduk sini..menyakitkan hati sungguh!

tolong doakan saya esok boleh pergi kedutaan saudi n dapatkan visa itu =( saya kesian jugak ayah saya habiskan dekat 60 ribu dgn tambang semua n belanja..tgk2 mcm ni =( vongokkk la arab ni.. !!

ok..banyak lagi saya nak cerita..tp keadaan tidak mengizinkan..baik saya turun bawah amik gambar! balik canada nnnt saya update lagi! sbb internet kadang2 ado,kadang2 takdok! so nak upload tu mmg berzaman la..bab2 marah ni mmg laju jer kan..heheh shhhh syaitan go away..mesti suami saya agak kureng dgn bahasa saya..erghhh sorry ..saya sungguh marah kalau perangai dan kerja mereka ni..kalau korang kata org kerja kerajaan kat msia tu malas, mereka berpuluh2 kali ganda malas! tak boleh tahan saya kalau mcm ni..

ok ok..saya nak siapkan anak2 pulok...

No comments:

Post a Comment