Wednesday, December 16, 2009

takpelah adik mandi sendiri =(

time saya tgh update ni aiman tgh pukul kuat2 kakak dia, kakak dia tak nangis..cuma merajuk sbb suruh saya marah adik dia, tp saya malas n ckp..adik! hahaha..tu yg dia merajuk tu =) sbb tak marah betul2! haha =)


langkah pertama letak syampu dulu =)

tgk ketiak adik..so berlipat2 =)


sebabkan rambut saya sikit, kita perlu sebelah tgn jer adik2 =)


sapa nak peluk badan kita ni?

time ni actually saya dah siap mandikan dia, lepas tu saya masuk bilik sbb nak amik baju dia, bila masuk balik bilik air, dia tgh syampoo rambut dia sekali lagi..masalah guna baba dia punya sabun ..mmg pedih la..sbb dia ni mana reti angkat muka time nak bilas rambut ..so dia bising sikit la ...whateva la dik..sendiri cari masalah =)



No comments:

Post a Comment