Saturday, December 12, 2009

mega bloks

hari ni suami saya beli bloks..ni mmg saya kirim dah lama dah..time mula2 sampai canada dulu... sbb bloks dorang tinggal kat malaysia..kat sini sebelum beli ni pon, dorang cukup suka main yg saki baki bawak dari malaysia..sbb mungkin faktor utama, suami saya sangat2 rajin melayan anak2 dia main bloks ni... sbb dgn saki baki tu , tiap2 hari dorang akan bina benda baru..so sebelum ni survey berpuluh2 ringgit ..so mmg abaikan dulu... so tadi suami saya jumpa 9 dolar punya..so dia beli la =) sbb bloks adalah mainan terbaik utk anak2 saya..kakak la terutamanya..dia cukup minat mcm baba dia, bina mcm2 k dgn saki baki yg bawak dari malaysia.. sebijik baba dia !!


kakak tgh cari idea =)


momok ni panggil bloks ni , robot! =)


main bersama2 =)


aiman tgh tekun giler =)


sama2 fikir, apa benda nak bina seterusnya =)


dah mcm2 anak2 saya bina, last2 mereka fedup..so baba dia pon datang..ajar mcm mana nak bina bloks ni jadi bangunan yg cantik..saya takleh la..saya tak suka fikir !! plus saya pon tak suka benda2 ni..suami saya banyak main peranan kalau bab mainan2 ni..erghh me kurang sabar..nnt mesti napa ma, napa ma.. =) kalau suami i dia boleh terang satu2..hehe not me ok =) nway tq sayang =)

baba dia ajar buat bentuk ni kat kakak..
ni camera olympus, bezakan gmbr dia..tp takpe..dia masih berjasa kpd blog saya =)

yeay..berapa entry dah..penat dah i =)







No comments:

Post a Comment