Saturday, December 19, 2009

apa saya makan semalam ?

semalam lepas balik beli seluar anak2 saya n barang adik saya, perut saya sudah tak tahan2 lapar gilor..sgt lapar sbb tak breakfast lagi..so suami saya kata bungkus jer la, saya kata boleh tak makan kat situ..sbb saya lapar sgt2 =) sbb dia ada lagi sejam nak gi jumaat =) pastu ktorg makan setengah pinggan, yg yg lebih bungkus..sbb tak sempat habiskan dia nak gi solat jumaat =)

time dia gi solat tu, saya dan anak2 duduk dalam kereta..sbb kalau balik, malas nak keluar dah =) nak cari brg2 adik saya sikit..


nasi briyani daging =)


suami saya punya =)


fish n chips anak2 saya ..

ok la..sbb makanan tu boleh makan sampai malam..saya dah kemas, tgk2 anak saya sepahkan balik mainan tu balik..grrrr ... now tunggu susami saya beli kunci utk beg..sbb org bawah yg owner kedai kat aptm ni org egypt..dia kata situ curi2 mmg terbaik la..haha betul ckp intan! =) dia kata jgn tukar duit byk2, sikit2, habis baru tukar kat sana lagi..dia kata barang2 berharga semua kena jaga elok2 n jgn tunjukkan diri tu sbg pelancong sgt ..hmmm teruk sgt ke cairo ni?? nnt saya balik dari sana, saya cerita balik k kat blog ni =)



No comments:

Post a Comment