Thursday, December 10, 2009

heater

anak saya kalau dapat mainan pelik2, pasti mereka akan bekerjasama..takpe kalau kena marah dua2 kena..jadi takde la salah sorang rasa saya sayang dia lebih..hahaha...


tgk heater ni boleh naik atas meja =)


kan saya cakap, mereka mesti ada dua orang


tadi saya marah kakak..nak tahu dia cakap apa..

"kakak tahu mama tak sayang kakak!"

" baba, sayang kakak"

"kakak nak tunggu baba balik, baba sayang kakak, baba tak marah kakak"

swear ini semua dia cakap! =)

hehe whateva kakak ..malas nak layan..kejap2 merajuk, kejap2 merajuk =) tunggu la baba balik kol 11 malam tu =)

15 minit pas suami saya balik..dia terus zzzzz..dia letih.. plus dia balik anak2 dia terus dua2 ni merengek2..b4 baba dia balik..semua pandai jer main sama2..masuk jer pintu..terus mengadu sakit ini n itu..nak plaster la.. itu pasti tak lain tak bukan kakak la kan =) adik suruh dukung jer..



dah byk hari dia cuba memujuk baba dia suruh beli ini =)

mmg tak la kan... =) ok, entry apa lagi saya nak update ni..kering sudah idea i..i duduk rumah..mana banyak cerita..haha boleh kot satu hari satu entry... =)





No comments:

Post a Comment