Tuesday, December 8, 2009

mandi time

time ni anak2 saya baru habis mandi..hehe mula2 saya nak snap sebab dua2 pakai tuala dgn elok.. tetiba aiman terus lari2 takut sbb org sebelah kalau nak mandi..dgr bunyi bising sikit kat bilik air ktorg ..hehe almaklumlah..aptm lamo... =) tgh dia lari2 tu, cabut semua..tapi mulut asyik "akuk allah" (takut allah), tp sbb dah biasa takut kena marah dgn baba dia , tp sbnrnya takut bunyi air... hehe sebab suami saya cukup marah kalau anak saya takut bunyi n momok..kalau momok tu saya yg ajar..hahaha sorry syg! =)


opsss sorry ..suami i tak suka letak gmbr anak takde baju..lagi2 anak dara dia itu =)


sekarang aiman ada hobby baru..bila saya leka main lappy..dia akan gi toilet sorang2,,n tekan flush tu ...bila flush tu bunyi kelam kabut lari sbb takut..10 minit sekali bunyi flush rumah saya..hehe nasib i tak payah bayar bil air..kalau tak terlepas 5 series i ..haha mesti korang muak dgn 5 series i..hahaha selagi tak dapat.. i kena sampaikan message ni berulang2 kali pada suamiku =) hehe



No comments:

Post a Comment