Friday, October 23, 2009

ujian ke 2

assalamualaikum

sekarang maryam pula kena demam campak ... tp kali ni tak berapa panik bila anak saya sakit, sbb sblm ni saya dah jaga baba dia =) saya tak rasa beban sgt cuma saya kesian bila dia pedih2..so far alhamdullilah, maryam tak merengek lagi =) doakan supaya saya dipermudahkan Allah yer =)


maryam takut sbb kena pakai calamine lotion =) kami membawa semua stok ubat sblm sampai sini..alhamdullilah pengalaman mengajar saya =)


baju paling nini tak suka..sbb kakak demam jadi pakai la baju ni =)

alhamdullilah , suami saya dia cakap dia akan duduk rumah n cuma akan gi kelas jer..saya sgt menghargainya =) tq sayang..bkn saya tak boleh jaga sorang..cuma bila kakak sakit ni, dia manja sikit ...

saya terima ujian Allah ni dgn sgt2 redha , sbb nikmat Allah yg diberi selama 24 tahun amat jarang saya mensyukurinya..apa la sgt dengan seminggu ni kan =) =) takpe, relax2...still boleh update blog..hehe...

assalamualaikum


No comments:

Post a Comment