Tuesday, October 27, 2009

apa saya makan hari ni

menu hari ini ialah...

ayam goreng 4 ketul utk 4 org =)


sup carrot n kentang


sambal kentang

saya mempunyai masalah baru..sbb kentang sini kotak besar giler 2 dolar lebih..haha jadi...skrg saya mempunyai masalah kentang..masalah carrot sudah selesai =) takpe2, sup tu saya blh simpan sampai esok..sbb pagi2 saya takyah la rush sgt nak masak nasi n sup..

saya baru habis lap air milo..aiman gi buat tumpah..tension i dia ni kalau takde kawan...

saya juga baru dapat sms dari suami saya..hari sabtu dia marking paper ..dia t.a ..so lecturer tu suruh .. ok la..dah spend 2 hari buat benda tu, dia letak la markah kat website tu, lecturer email suruh tambah markah semua students, ok fine, suami i tido kol 4 pagi smlm sbb mark balik , ni nak balik kol 6 ptg, lecturer tu panggil suruh potong markah pulak.. like.. what the helll????? ko ingat laki aku robot ker apa???

hmmm sabar2 , demi masa depan anak2.. maybe ada hikmah kalau suami i rajin....cuma saya kesian la dah berapa minggu suami saya tak tido...dgn mid term lagi...hmmm...





No comments:

Post a Comment