Thursday, October 29, 2009

kenapa saya rehat sebentar ?? =)

assalamualaikum..

nak tgk keadaan rumah yg tunggang langgang itu =)

haaa kakak nak jalan pon susah =)

haha suami saya tak pernah tgk rumah mcm ni..
rekod baik beb bini dia ni..dia tak tahu sblm dia balik, kelam kabut bini dia kemas =)


segala makanan pecah2 ada dimana2..
blh ke bagi alasan anak kecik?? haha

botol malam semalam... =)


haruslah heater tu ada kat tgh jalan =)

takpe2 jgn risau..no big deal baby....haha i kemas ok =)

dah kemas pastu mexx p pijak2 sbb dia mmg takleh tgk saya kemas bilik =)

kemas la sikit dari tadi kan..haha takla sakit mata sgt =)


saya paling suka kalau dapur saya bersih..so sakit kepala , sakit semua benda bila dapur sepah..mcm arghh serabutnya kepala... =)

ok, skrg saya mahu break lagi..saya mahu mandi, solat, tidokan anak2 n saya mahu mengosok baju...
saya ada byk lagi gmbr..ceh mentang2 laki i pergi pagi kan... yer la cover uk hari minggu..hari minggu dia ado ghumoh...masaalohh kawe.... =)


No comments:

Post a Comment