Saturday, October 24, 2009

makan time

assalamualaikum

winter2 ni napa saya rasa mcm saya tak berhenti2 masak..haha..serius..maybe suami duduk rumah =) kalau tak ptg jer saya dgn dia makan..tp saya bersyukur sbb time2 sakit ni la sokongan suami saya sgt penting..sbb dua2 nak dukung dgn saya..kalau dukung maryam , adik jealous n sebaliknya =)

suami saya mengamalkan makan sekali =) tp saya tak suka, sbb ganggu nnt ..haha


sedapnya aiman makan..eh baba dia pon =)


kartun mengatasi segala2nya =) kakak tambah 2 pinggan k =)

dulu time mula2 kahwin, time duduk sini, saya tak pernah kisah kalau seminggu 3 atau 4 kali makan shawarma atau nando's. dulu fikir takpela, akhir bulan kan ada duit balik..tp skrg maybe anak2 mempengaruhi cara kami berbelanja kot..susah k kalau takde savings.. ktorg pernah 2 kali je makan luar sejak duduk sini.. sayang sgt duit, bkn kedekut, tp dorang tak sekolah lagi, ktorg ada misi utk beli rumah lagi n kereta saya..haha ehh kereta saya pula.. ok la 3 series pon takpe k en suami?? =) tp nak bmw..can?? =) design bm ni cantik giler k ! =)



No comments:

Post a Comment