Wednesday, October 21, 2009

oh botakku =)

time ni saya kuarantinkan anak2 saya dalam bilik =) ntah, mcm saya kesian kan suami saya yg study tak habis2..bayangkan la dia siapkan 3 soalan jer tp dah seminggu..kol 1 pagi dah bgn sampai kol 7, pastu dia tido 2 jam pastu study lagi,bgn2 dia kata dia takleh buat, susah, haha i yg stress, ohhh laptop ku, jumpa di ptg hari..haha takla kesian dia
..tido dia dlm 4 jam jer sehari..haha kalau i dah surrender n balik malaysia.. dgn mengajar lagi, malam ni nak tanda paper students dia lagi..haha stress i tgk... =)

nak tgk apa anak2 saya buat dlm bilik, saya hanya layan fb dlm bilik..haha dimana2 sahaja saya boleh hidup kecuali kena ada internet =)

sorang jadi mak botak, sorang jadi DR tlg rawat botak =)
ni betul2 tau, haha aiman konon2 tgh suap ubat sbb botak demam =)


oh no!!! dia perasan saya take pikser tadi =)


last2 bell suruh amik gmbr baby dia dgn dia =)

alhamdullilah, hari ni anak2 saya makan habis sepinggan nasi =) kalau tak nak shushu jer. saya sbnrnya sudah mula panik apabila susu anak makin sikit...cepatla sampai kotak.................... =( =(

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment