Saturday, October 24, 2009

assalamualaikum

ni gambar kakak baru mandi n pakai ubat ..sian dia..skrg baru saya rasa perassan seorang ibu..kalau boleh saya tak sanggup tgk anak2 saya sakit. kesian bila dia cakap, "kakak pedih mama"..hmmm dulu saya kecik2 bila ustazah cerita saya selalu fikir, dah mmg tugas seorang ibu..hehe jaga je la..skrg saya dah rasa pengalaman itu =) skrg saya lebih menghargai ibu saya.. tq mummy 4 everything =)


ni gambar kakak time chicken pox =)

semoga Allah kuatkan semangat saya agar lebih sabar dalam mendidik anak2 =) selagi saya masih hidup, doakan saya dapat melakukan yg terbaik demi mereka dalam segi agama yg paling penting dan pelajaran mereka...

baca la entry sabar kat blog suami saya =)..seronok juga sbb memberi saya peringatan, apa musibah dan ujian2 yg berlaku..saya redha dgn ketentuan tuhan

saya rindu perasaan tenang pulang dari esq =(..


No comments:

Post a Comment