Thursday, October 29, 2009

botol susu adik

saya tgh mandi jap, pastu saya dgr mexx nangis2..hmmm ni laa ada anak kecil..nak mandi pon kena curi2 masa =).. takpe2, saya tak merungut, saya bersyukur dikurniakan dua baby2 comel...amanah Allah ini utk saya jaga =)

saya pon cepat2 la siap =) dia bagi botol susu dia kat saya, saya ingat panas sgt ke saya buat susu...

gambaran kurang jelas =)


habis dia gigit puting, mmg puting susu ni cepat giler kena tukar..

siap cakap ..ma, dik git (adik gigit) sbb dia tahu nnt dia kena marah...haha budget mak bapak dia cop duit... adik 5 series dik..jimat sikit =)) haha

puting ni pon bocor jugak =) takpela, takkan semua nak buang kan... tukar hari ni sejam jap lagi bocor lagi =)

ok2.. ntah breapa kali break ntah..haha..janji palsu sungguh.. =) taknak janji dah la..sbb anak saya pon belum tido...kalau gosok, ada jer yg nak duduk atas riba, duduk depan iron tu..hmmm nnt la... tp aiman mcm dah nak tutup mata...tetiba saya pon rasa mengantuk..haha blh ker macam tu... =) 5 minit lagi azan... yeba2... sleep ke iron baju??? haaa hasutan syaitan kata 5 helai jer, ptg blh buat..hahaha.... =)





No comments:

Post a Comment