Thursday, October 22, 2009

sejuk

assalamualaikum

pagi tadi time saya tgh masak,dlm kol 11 lebih tu anak2 mintak susu, zaman susu tak gawat dulu2, 11 lebih dah botol ke 3 =) so kakak pon menjerit nak shushu mama sbb dorang asal baring tgk kartun mesti nak shushu..tak kisahla air apa, janji botol tu dalam mulut =)

selalu budak ni dia akan amik bantal sendiri utk dia n kakak..
sian dia, saya lupa amik selimut, dia amik alas tilam tu n selimut diri sendiri =)


dia ni amik kain semayang mama dia...


pastu saya dgn baik hatinya gi amik kan selimut..haha kecoh siang2 nak selimut =) saya rasa boring sungguh entry2 saya hari ni.. sbb nak cepat u =) makan sudah, solat sudah.. ada org menunggu nak guna =) hahaha

p/s: maryam skrg tgh nangis2..boleh dia nangis dari tipu2 jadi betul..konon2 kaki dia dah takleh jalan dah, sbb bengkak, berlakon jalan perlahan2 sbb dia nak PLASTER sbnrnya! ntah apa2 budak ni... =)

No comments:

Post a Comment