Thursday, October 29, 2009

MENGAJI TIME...

assalamualaikum

malam bell akan mintak baba dia ajar dia aliff baa taa.. semalam sampai kol 12 malam ko..perghhh penat giler..penat i layan fb guna hp..dah ada org belajar jer guna laptop i ni..ehh laptop org ramai skrg.hahaha... dgn ini saya mewakafkan laptop ini kepada muhammad irwan, maryam dan aiman.. =) sbb saya takde kesempatan lansung kalau ptg..

tp takkan nak beli dua..baik saya beli itu kereta..hahaha... babe..belanja satu plss????? =) tq .. I LOVE YOU..haha besar tu i love you..punya la sayang.. =) haha ..ok ok ..lari tajuk.. =)

standart arr dorang kelam kabut kalau baba buka aliff baa taa =)


mexx ni kalau besar tak hafal lagi tak tahu la..cara tgk confirm a1 spm nnt..haha =)


confirm dah A1 kalau sampai besar fokus mcm ni =)

rupanya saya tak buka lampu..haha patutula gelap.. =)


sesi pergaduhan bakal bermula..jadi baba dia mengambil langkah awal
adik tgk alif baa taa ker , adik tgk itu camera?? =) haa kantoiii =)

alhamdullilah maryam dah makin hafal byk huruf jawi..sbb saya dalam bilik dgr baba dia , pandai, pandai..betull, pandai.. yer la kot.. alhamdullilah saya dikurnikan seorang suami yg sangat baik n sabar dalam mendidik anak.. =)

*pujian ini tiada kena mengena dgn 5 series ok
* korang ni tak baik tau bersangka begitu..haha



No comments:

Post a Comment