Friday, October 30, 2009

kakak merajuk

pagi tadi saya patutnya turun kat tmpt laundry dgn en suami, sbb hari ni nak basuh baju yg dua minggu n segala comferter n selimut..sbb kakak baru habis chicken pox, takut adik kena..walaupun kami tawakal kalau adik kena, tp kami kena juga usaha menghindarinya.. =) tp kalau adik nak kena, ktorg insyaAllah dah bersedia =)

pastu keluar2 pintu, kakak nangis2 taknak jalan ... saya mana nak tahu kasut crocs dia tu dah keta..haha apa punya mak ni..sbb dia dah pandai pakai sendiri... =) rasa bersalah pulak dgn bell..sbb dorang mcm excited yg amat2 dapat keluar pintu rumah..2 minggu tak keluar lansung..sian kan anak2 saya..dlm rumah jer =) dapat gi kedai bawah pon happy..tp buat apa nak ajar anak2 saya beli choclate selalu..sekali turun dah 2 dollar sorang.... sayang membazir..sbb dalam almari tu berlambak coklat dorang n baba dia..tp dark choclate la..tgk saya n mexx dah takleh share =)

sian kakak... =(

saya betul2 tak tahu kasut di adah ketat, sbb dh winter ni mana pakai kasut crocs tu dah... saya marah dia baiknya.. =) saya mmg serabut kalau nak ikut tp nak dukung2 ...sooo nottt meee ok..



No comments:

Post a Comment