Thursday, October 29, 2009

speeddyyyy baby... =)

sempat2..speddy ni..hahaha suami i tak balik lagi.... makanan n rumah dah siap..hari ni saya ada mood nak update blog..haha...takpe utk anak2 saya bila besar nnt =)


time emengency ni la korang nak tarik comforter ni kan =)


standart dua beradik ni suka gelak2 depan cermin =)


adik pakai snow cap baba..sbb dia nya ketat giler..haha

apa pulak tak kena dgn baba punya topi ni... =(


try balik la... =)

yeay, berjaya siap sblm suami saya balik..haha speedooo baby, speedoo... bkn saya tak nak bawak anak2 masuk tido skrg, kalau dorang dgr baba dorang balik, wpun baru tido 10 minit, terus tak jadi tido satu hari..pastu mengamuk... haha dorang pantang dgr bunyi pintu =) budget dapat keluar.. =) soo, saya menunggu en suami..wah lambat la pulak.... =)



No comments:

Post a Comment