Thursday, October 22, 2009

apa saya makan hari ni

assalamualaikum

yeay!! hari ni ada lauk ikan =) nak tgk saya masak apa =) suami i beli kat kedai arab =) tp nipis sgt isi dia =) tapi haruslah bersyukur sbb dapat jugak dapat ikan =) 5 ekor comel2 ni 7 dolar



ikan bakar mcm umbai2 sikit..haha sbb saya teringin sangat , sbb hari tu family saya g gulam mee..saya mmg suka giler ikan bakar mcm ni =)


sup carrot n kentang..hehe haruslah habiskan carrrot hok banyok tu =) tp 2 kali saya kena masak, sbb suami i nak lagi..saya mmg tak sentuh lansung..i dont like kalau sup2 tak popular ni..haha sup popular kat kl baru i suka. =)

n anak2 saya bagi ikan goreng dgn sup sikit..skrg mmg saya paksa mereka habiskan semangkuk nasi ..hehe saya harus rajin!! ceh tipu jer, saya harus memastikan mereka kenyang supaya susu dapat dikurangkan..haha :p


No comments:

Post a Comment