Sunday, October 25, 2009

3:30 a.m

semalam tgh2 tido, tetiba loceng kebakaran bunyi..saya tanya irwan, sbb dia tgh study, dia pon suruh bgn skrg n siap2, saya first skali akan siap kan susu anak2 sbb nnt kalau lama ke n dorang nangis mana nak sempat naik...kelam kabut jugak =) suami saya terus capai pasport... sooo kitaorg pon pakai baju sejuk biasa jer, dalam pada tu.. s*it tudung mana?? sbb saya basuh semua, bilik takde lampu, mana nak nampak ..dah lambat..saya capai pin jer..apa yg berlaku, saya amik selimut n bwk lari anak2 dulu .. tuhan jer yg tahu betapa risaunya, sbb 4 kereta bomba kat bawah, saya masih di atas... so terkejar2 la dari tingkat 9..mcm mana la org gempa bumi semua tu kan... saya ujian mcm ni jer dah gabra giler....

kol 4 pagi, sian dorang, mereka masih mengantuk


big boss duduk depan tido =)
time ni laki i gi roger2 apa jadi..

dah selamat, boleh naik... sian budak2 sejuk..


abaikan tudung saya, sbb keadaan terdesak

org ramai bersesak naik lif, tp saya suka kat sini, sbb dorang akan dahulukan budak2 n org tua..wpun ktorg baru sampai..


adik mak mengamuk sbb nak dukung lagi =)


dapat kasi tgk tv, itu saja cara pujuk mereka =)


mereka pon duduk dekat sejam tgk kartun =)


merajuk sbb kena masuk bilik tidur ...last2 dia keluar n tido luar dgn baba..sbb baba dia tgh study ...

tahu tak apa, rupa2nya mana ada kebakaran, ada org memain call bomba... dugaan apa ini pukul 4 pagi =)...takde la marah, cuma kesian budak2 sbb sejuk n ada baby baru lahir duduk atas dari tingkat 9 turun blkg ktorg..lagi kesian... sini satu boring malam minggu benda2 ni la, dah la satu malam dorang terjerit2 mabuk...saya paling tak suka malam minggu bila duduk sini... =( sgt tidak suka...




No comments:

Post a Comment