Tuesday, October 27, 2009

bell

nak tgk anak perempuan saya buat apa time saya n aiman kemas rumah ?? =)

dia ni mmg 24 jam blh duduk depan laptop n tv utk kartun k =)
beena hari ni mejadi kesayangan ..sbb botak dia demam.. botak dia mana penah sihat pon

pastu saya cakap la elok2 suruh tolong , dia reply okayyy mama =) nak kakak buat apa...


beenaa harus diletakkan tempat yg sesuai =) sayaang tu


dia pon tlg vacuum tepi2 yg susah disapu tu =)


habis semua sampah dalam wagon dia sedut =)


pas kemas2 anak2 saya pon dia kata mama nak tgk kartun, pastu dah kasi gk kartun ..nak shushu ....

lepastu apa terjadi kepada mereka ....

sorang dah pengsan, letih u mop satu rumah =) haha


masih bertenanga =) tgk la kaki mcm mana tgk kartun tu..haha pilih kerja senang2 kan kakak... =)

ok, skrg saya mahu mandi pagi wpun dah pukul 1..haha ..lauk dah masak, tinggal goreng ayam n sambal utk laki i..takpe2..byk lagi masa..dia balik 6 ptg k =) bye2 semua..jap gi entry lain pulak k..



No comments:

Post a Comment