Wednesday, October 21, 2009

saya rindu mahu ke kursus esq =(.. saya rindu mahu lebih dekat dgn Allah spt dahulu! saya rasa tenang setiap kali pulang dari kursus itu ....saya mahu khusyuk apabila solat,

Ya Allah, permudahkan perjalanan hidupku ini, pintaku hanya satu, aku ingin lebih dekat dgnMu Ya Allah, aku gagal menjalankan ibadahMu dgn sempurna..sudah berpuluh kali aku bertaubat tp aku masih gagal..Ya Allah bimbinglah aku agar aku menjadi hambaMU yg sentiasa taat kepada mu dan tidak pernah sesekali melupakanMU, dan berilah aku kekuatan utk mendidik anak2ku seta keturunanku agar menjadi islam itu pedoman hidup mereka.. amin ...

kadang2 saya takut apabila memikirkan dunia lagi satu, cukup ker amalan saya dgn hanya bersolat dan menjalankan tanggungjawab sbg anak, isteri dan ibu ???

2 comments:

  1. kenapa, bila ina recharge, tak jadi berkesan sgt sgt mcm kak mek?

    ReplyDelete
  2. atas masing2 ina =) kalau Allah nak bagi, kita dapat.. ntah, maybe kak mek takde kerja kot duduk rumah..so tak fikir byk benda..hehe

    ReplyDelete